הפלה – האם זאת זכות או רצח?



style="display:block"
data-ad-client="ca-pub-1847957975280123"
data-ad-slot="4902213491"
data-ad-format="auto">

הפלה – מאד נושא רגיש ושנוי במחלוקת. האם הפלה זה רצח לכל דבר, הריגה בלבד, או שמה זכות מלאה של האישה\הורים להחליט עליה כיוון שזה שייך להם.

קיימת היום אגודת "אפרת" המתנגדת להפלות ומומלץ מאד להיכנס לאתר שלהם לכל מי שמתלבטת אם לעשות הפלה

המתנגדים להפלה – אומרים שאם הפלה זה זכות ההורים אזי גם הורים שרוצחים את ילדיהם זה מעין סוג של הפלה ולכן מדוע שזוג הורים שמבצע הפלה, הכל כשר וחוקי ואילו הורים שרוצחים את ילדיהם מיד לאחר הלידה, פתאום זה רצח לכל דבר. וגם טוענים כי העובר הוא תינוק לכל דבר ואין הבדל אם הוא בתוך הרחם או מחוצה לו הרי בסך הכל מדובר בבן אדם חיי לכל דבר עם נשמה, שהריגתו היא כמו הריגת תינוק לאחר שנולד.

התומכים בהפלה –  טוענים כי כל עוד האישה בהריון, בסך הכל מדובר בחלק מבשר האישה וזכותה לעשות כרצונה, ואילו לאחר הלידה מדובר בנפש חייה לכל דבר ולכן אסור לבצע כל סוג של הריגה.

המתונים בעניין ההפלה – הנם בעד לעשות הפלה רק אם ידוע שיש מום ודאי בעובר ו\או שההריון נוצר כתוצאה מאונס, גילוי עריות (מין בתוך המשפחה) וכו'. אך נגד לעשות הפלה אם מדובר בהריון לא רצוי במסגרת הנישואים ואותו זוג מעוניין לעשות הפלה רק כי אין להם כסף לגדל עוד ילד. כמו כן גם כאלו שמתנגדים לעשות הפלה גם אם מדובר במקרה אונס שכן ניתן לתרום הילד וגם ישנם הרבה ילדים שנולדו ממקרי אונס והם מתפקדים לגמרי כרגיל. אפשר לוותר על טיול לחו"ל או לחיות קצת יותר בצמצום, לא הורגים ילד בגלל שזה פוגע לכם בתכנית ליסוע לחו"ל או כי אין לכם כוח לגדל עוד ילד. למי שאין כסף לגדל עוד ילד, יכולים לתרום אותו כיוון שיש המון הורים שמאד רוצים לאמץ ילד ולכן למה להרוג אם אפשר לתת וכך גם להציל חיים וגם לתת ילד למשפחה חשוכת ילדים  וגם אפשר לקבל עשרות אלפי שקלים מאותה משפחה שמאד רוצה לאמץ ילד\ה.

הפלות מתוך פחד –  הורים רבים כל כך חוששים מתינוק בעל מום, שהם ממהרים לעשות הפלה על כל חשש קטן ממום. רופאים רבים רק מכיוון שחוששים מתביעה רפואית במידה ויש מום בעובר, ממהרים להמליץ להורים לעשות הפלה גם אם רואים סיכוי מאד נמוך שיש מום בעובר. לכן ישנם הרבה מקרים בהם רופאים אומרים להורים לעשות הפלה, האם מחליטה בכל זאת לשמור על העובר ובסופו של דבר נולד תינוק\ת בריא לחלוטין ללא שום מום ואף מצטיין בלימודים. כמו כן גם מתקיימות בדיקות פולשניות ומסוכנות כגון בדיקת מיי שפיר בכדי לגלות מוקדם מום בעובר.

מהו הריון והפלה – בלינק הבא שכולל סרטון וידאו מצויינים כל שלבי ההתפתחות של העובר ובו ניתן לראות שהעובר הוא יצור חי לכל דבר וכבר מהשבוע ה 8 רואים דמות של תינוק ולא סתם גוש בשר ובשבוע ה 16 ממש רואים את הפנים וכל האיברים בגוף, ניתן לראות זאת בוידאו בלינק זה. העובר עצמו הוא כמו כל איבר פנימי שיש בגוף האישה שניזון ממערכת הדם והעיקול של האישה ורק כעבור 9 חודשים איבר זה (העובר) מתנתק באופן טבעי מגוף האישה ויוצא לאוויר העולם. בהפלה לעומת זאת מתבצע תהליך של קריטת העובר, תהליך מאד לא טבעי שיכול לפגוע בפוריות האם ומהווה ניתוח כירוגי לכל דבר.

הקלות הבלתי נסבלת של ההפלות – אישה נשואה נכנסת להריון לא רצוי, הזוג מחליט שלא יכול לעמוד בזה כלכלית והאישה הולכת לרופא לעשות הפלה. שום וועדה ושום בטיח, הרופא קובע לה הפלה עוד באותו היום בלי לנסות לשכנע אותה שאולי כן כדאי לה לשמור הילד, פשוט הרג תינוק וביצוע נזק פיסי רפואי בגוף האישה ולאחר מכן אף נזק נפשי כאשר האישה מתעשטת ומחליטה שעוד ילד זה לא כל כך נורא.

פיתרון קל אך מאד שנוי במחלוקת לו אני קורא "הפלה הפוכה" בה ניתן לעשות המתת חסד מיד לאחר הלידה. – במקום כל הבדיקות הפולשניות שפוגעות באם ובילד וכל ההפלות המיותרות בהן מופלים המון תינוקות בריאים לגמריי רק בגלל החשש של הפלה. הורים רבים שהביאו לעולם ילד בעל מום וחוששים להביא ילדים נוספים לעולם בגלל חשש של מום נוסף. מדוע לא לתת להם להוליד התינוק ומיד לאחר הלידה להחליט אם להשאירו בחיים, אך זאת בתנאי כמובן שהמום מתגלה מיד לאחר הלידה ולא כעבור כמה חודשים או כמה שנים ובנתאי שהוסמה ועדה רפואים שתחליט אם להשאיר התינוק בחיים.

מה אני אישית חושב על הנושא – לאשר את נושא "הפלה הפוכה" כל אישה בהריון צריכה ללדת ולאסור על הפלות למעט מקרים בהם ההריון מהווה סכנה לאם או במידה ומדובר בהריון מאונס ו\או גילוי עריות שהאם לא יכולה לחיות עם המחשבה של הולדת תינוק מאונס או שידוע על מום וודאי במאת האחוזים בזמן ההריון. ומיד אחרי הלידה לתת לרופאים לבדוק התינוק ולהחליט מה לעשות איתו, במידה ויש מום רציני, לבצע המתת חסד בתנאי שההורים מסכימים לכך. אם מדובר בצעירה רווקה שלא מעוניינת בילד, ניתן למסרו לאימוץ ולפצות כספית האם. כך נשים יוכלו ללדת ללא חשש ולא לעשות הפלות מיותרות ולא להימנע מלהביא ילדים נוספים לעולם בגלל חשש זה. עדיף לבצע המתת חסד אחת לתינוק בעל מום מאשר להפיל 10 תינוקות בריאים מחמת החשש ממום.

אז מה אתם חושבים על הנושא?

אודות יצחק שחר

יצחק שחר קבליסט, מחזיר אהבות, הוצאת כישופים ועין הרע ופוסק בענייני הלכה ומצוות אימייל: kabala@kabalail.com אתר: www.kabalail.com טלפון ו ווטסאפ: 0585703609 phone and whatsapp
הפוסט הזה פורסם בקטגוריה מיסטיקה.‏ קישור ישיר לפוסט.

3 תגובות על הפלה – האם זאת זכות או רצח?

  1. מאת שרה‏:

    גם המתת חסד זה רצח. אם יתחילו פה, לא יהיה לזה גבול. בסוף יחליטו שאם נמאס מהילד המונגולאיד הזה, אפשר לעשות לו המתת חסד בגיל 10.

  2. מאת אלישבע (פויכטוונג)וולף‏:

    האם לשופט יש זכות לקבוע לאישה לעשות הפלה?

כתיבת תגובה