ביטוח לאומי סניף אשדוד – אינו מבנה מסוכן



style="display:block"
data-ad-client="ca-pub-1847957975280123"
data-ad-slot="4902213491"
data-ad-format="auto">

כתבתי בעבר פוסט שאומר שביטוח לאומי אשדוד הנו מבנה מסוכן כיוון שאין יציאה מקומה 3 ויש רק 6 מעליות ושתי דלתות נעולות כפי שניתן לראות בוידאו למטה. התלוננתי על כך למכבי אש אשקלון (אחראים על כל האיזור) למחרת התלונה נפגשו איתי בסניף ביטוח לאומי באשדוד אנשי מכבי אש, קצין מניעת דלקות "דוד מאיר" וראש מדור מניעת דליקות עמוס בלאיש והדגימו לי שהדלת האוטומטית הזכוכית ניתנת לפתיחה קצת בכוח ודלת הברזל היא חד צדדית ובמקרה של שריפה נותנים לה דחיפה והיא נפתחת. כמו כן הסבירו לי כי בזמן שריפה יש גנרטור חירום והעשן מסונן ובמקומו נכנס אוויר נקי ושדלת הזכוכית מנוטרלת מנעילה חשמלית ובקלות ניתן לפתחה בלי שום מאמץ.

המראה של הסניף כפי שמופיע בוידאו ובתמונות למטה מטעה מבחינה ויזואלית ונראה כאילו בן אדם ננעל בתוך הסניף אך תמיד יש שומרים בתוך הסניף והדלתות אינן נעולות בשני הכיוונים וכן יש אפשרות לעבור במקרה חירום. השומרים בתוך הסניף יכולים להנחות אנשים במקרה חירום, כמו כן ישנו לחצן אינטרקום בקומה ליד המעליות בו ניתן לקרוא לשומרים בעת מצוקה. בזמן הבדיקה שמכבי האש פתחו דלת אחת קצת בכוח בכדי להראות לי שבמקרה חירום לא ננעלים בפנים, יצאו שומרים מהדלת השניה לברר לפשר העניין ואנשי מכבי האש הזדהו ואמרו שיש ביקורת, כך שמשני הצדדים מכבי האש והשומרים, העבודה היתה מקצועית. מדרגות החירום עצמן בתוך הסניף ובמקרה שריפה לטענת השומרים בסניף ניתן לרדת בהן כיוון שהדלת למדרגות נפתחת לכיוון החוצה מחוץ לבנין אך לא לתוך הבנין. כך שמבחינה חוקית לא היתה שום עבירה על החוק וסניף ביטוח לאומי באשדוד כן מתנהל לפי תקני הבטיחות

תודה לקציני מכבי האש עמוס בלאיש – ראש מדור מניעת דליקות ו דוד מאיר – קצין מניעת דליקות, שבאו במהירות למקום ונתנו לי הסבר מלא על המבנה ואמצעי הבטיחות שלו ולאנקה בלומר – ממונה מניעת דליקות שהפנה אותי לסניף אשקלון שאחראי לטפל בבעיות באיזור.
לפנים משורת הדין – הנני מתנצל אם נגרמה אי נוחות למי מהמעורבים בדבר בין אם מדובר בשומרים בסניף ובאנשי מכבי האש שאותם הטרחתי וגררתי עד לסניף למרות שלא היו בו שום ליקויי בטיחות ולאנקה בלומר ששלחתי לו מספר מיילים על ליקויי בטיחות למרות שהכל היה תקין.

לי אישית מפריע העובדה שבסניף עצמו חובה להשתמש במעליות והסניף לא תוכנן כך שניתן יהיה גם להשתמש גם במדרגות גם לא במקרה חירום. הרי ישנם אנשים שפוחדים ממעליות או סתם ככה כאלו שרוצים לעשות כושר ולהשתמש במדרגות. שימוש במדרגות במקום במעליות גם תורם לאיכות הסביבה, גם נותן כושר וגם מצריך פחות תחזוקה למעליות, קחו דוגמא מסניף ביטוח לאומי דימונה שם המדרגות גלויות ונוחות לגישה ולא חובה להשתמש במעלית. אך כל עוד שאין חוק שאוסר חסימת מדרגות שלא למקרה חירום, כנראה שאין הרבה שאוכל לעשות בעניין.

אודות יצחק שחר

יצחק שחר קבליסט, מחזיר אהבות, הוצאת כישופים ועין הרע ופוסק בענייני הלכה ומצוות אימייל: kabala@kabalail.com אתר: www.kabalail.com טלפון ו ווטסאפ: 0585703609 phone and whatsapp
הפוסט הזה פורסם בקטגוריה תחקירים.‏ קישור ישיר לפוסט.

תגובה אחת על ביטוח לאומי סניף אשדוד – אינו מבנה מסוכן

  1. יפה שיש גם מי שמתקן ומפרט על התיקון ולא כמו שנהוג בארצנו הקטנה כאשר כותבים דברים ואז כאשר צריך לתקן שמים מספר מילים כהערת אגב במקום צדדי. שמחתי לראות כי אכן יש מי שבודק ומביא את הדברים.

כתיבת תגובה