דרשו ממני תשלום על ביטוח מוצרי חשמל שמעולם לא עשיתי

0733399822_201104_110642_mp3 הקלטה עם נציגת חברת מאי סנטר

יום בהיר אחד התקשרה אליי נציגה שטענה שהיא מחברת א.א אחזקות ושיש לי ביטוח מוצרי חשמל אצלם ואם אני רוצה לחדש אותו. השבתי לה שמעולם לא עשיתי אצלם ביטוח, היא התעקשה שכן והקריאה לי שם שלי, שם משפחה, כתובת ותעודת זהות. אך לא היו לה בכלל פרטי החשבון שלי, בנק, כרטיס אשראי וכו'. השבתי לה שאם יש לי בטוח אצלם, מדוע אין לה את הפרטי החשבון שלי, היא השיבה לי שזה חסיון לקוח, אמרתי לה שאם זה חסיון לקוח, כיצד היא מקריאה לי את הפרטים האישיים שלי, היא קצת התחמקה מתשובה ואמרה לי שאני צריך לשלם להם על מה שהתחייבתי גם אם אני מנתק מנוי אך הם עושים לי הנחה אם אני משלם להם היום 4,400 ש"ח לאחר הנחה עבור ביטוח מוצרי חשמל ל 3 שנים.

מכיוון שיש לי טלפון סמסונג עם הקלטת שיחות פנימית באיכות גבוהה, החלטתי למשוך את השיחה ולהוציא ממנה פרטים אודות החברה, היא כל הזמן התחמקה ובקשה ממני לעשות להם העברה בנקאית או שהם ישלחו שליח לקחת ממני צ'ק. אני התעקשתי לשלוח להם צ'ק בדואר אבל עדיין היא ניסתה לשכנע אותי שישלחו אליי שליח עד הבית ולא לתת לי כתובת שלהם. לאחר שכנועים מצידי שאני מתעקש לשלוח בדואר אקספרס כדי שאדע למי אני שולח ולא מעוניין ששליח יבוא אליי לבית, הם מסרו לי כתובת שלהם.

לאחר מכן אמרה הנציגה שתתקשר אליי נציגה נוספת לקחת ממני פרטים ושאני לא אמור לשאול אותה שאלות אלא רק להגיד לה "כן" על כל מה שהיא אומרת. אמרתי לה שאני לא מוכן כי אם אני אאשר את כל הפרטים שלי ואגיד כן על כל דבר, הם עלולים להקליט אותי ולפרש זאת כאילו אני הסכמתי לביטוח, ולכן אני רוצה להתנתק בלי שאני צריך לאשר את כל הפרטים שלי ולהגיד כן על כל דבר. הנציגה מאד כעסה עליי ואמרה שהם ממשיכים לחייב אותי. הם כמובן לא מחייבים אותי כי אין להם אמצעי תשלום שלי וגם לא השמיעו לי שום הקלטה שהסכמתי.

בשיחה אחרת שהם התקשרו אליי שוב עם אותו הסיפור, דרשתי מהם לשמוע הקלטה, אמרו לי שאם ישמיעו לי הקלטה זה יעלה לי בערך 7,000 ש"ח, אמרתי להם שאין לי בעיה, אני אשלם את זה אם ישמיעו לי הקלטה שאני הסכמתי לעשות ביטוח על מוצרי חשמל, הנציגה גמגמה ואמרה שהם שומרים הקלטות רק חצי שנה ואז הן נמחקות, אמרתי לה אז אין לכם הקלטה ולכן אין הוכחה שאני הצטרפתי.

ולפניכם פירוט של מה אתם שומעים בהקלטה לפי דקה
בדקה 2:10 הנציגה אומרת שהחברה קיימת 18 שנה, אך בבדיקה ברשם החברות החברה קיימת רק מ 7/9/2020 (כלומר חודשיים מההקלטה שנעשתה ב 04/11/2020)
בדקה 2:30 הנציגה אומרת לי ששלחו לי כתב שירות דרך דואר ישראל בדואר רשום בשנת 22/11/2018. אך בדקה 3:37 הנציגה שואלת אותי באיזו דירה אני גר, אני מציין שרשום לה, הרי היא טוענת ששלחה לי דואר רשום לפני שנתיים, אז איך היא לא יודעת באיזו דירה אני גר? חחחח :-)
4:50 נציגה מבררת אצל מנהלת איזו הנחה כאילו מגיע לי בגלל שאני כביכול פנסיונר (נכון שהם נחמדים)
בדקה 6:00 נציגה אומרת שהם אחזקות מוצרי חשמל, פתאום אומרת ששם חברה בעצם זה "מאי סנטר" בדקה 6:15 נציגה שוב אומרת שהם קיימים כמה שנים טובות.
בדקה 8:00 נציגה רוצה להביא לי שליח לבית שיקח ממני צ'ק לחברה, אני מבקש לשלוח להם צ'ק בדואר ומבקש ממנה כתובת אך נציבה מתחמקת ומעדיפה ששליח יגיעה אליי בלי לתת לי כתובת שלהם.
בדקה 9:30 נציגה מעבירה לי פרטי חשבון של חברה מאי סנטר כדי להעביר להם את הכסף
בדקה 12:20 אני מבקש מנציגה כתובת שלהם לשלוח להם צ'ק בדואר אקספרס, נציגה מתעקשת לשלוח לי שליח ולא לתת לי כתובת שלהם, רק לאחר אישור שהיא מקבלת ממנהלת, הם מוסרים לי כתובת שלהם לאחר חששות רבים.
13:50 נציגה שוב אומרת שהחברה קיימת כמה שנים.
דקה 14:50 הם מסרבים לתת לו כתובת שלהם ומעדיפים לשלוח לי שליח לאסוף את הצ'ק, הנציגה מעבירה אותי להודיה מנהלת מחלקה שמתווכחת איתי ומנסה לשכנע אותי לא לשלוח להם צ'ק בדואר אלא לחכות לשליח שלהם שיבוא אליי.
בדקה 17:00 אותה נציגה שניה בשם הודיה שמה אותי על המתנה כנראה כדי לקבל אישור לתת לי כתובת שלהם לשליחת דואר.
בדקה 17:30 נציגה נותנת לי כתובת שלהם ואומרת שבדואר הם נקראים "ליין פור יו" ולא מאי סנטר וזה בגלל שלפני שהם היו שם, היתה חברה באותו מתחם בשם "ליין פור יו".
בדקה 19:40 נציגה אומרת לי שתתקשר אליי מנהלת בקשרה לבטל לי את המנוי אך לא לשאול אותה שאלות אלא רק לאמת איתה את כל הפרטים שלי ולהגיד לה "כן" על כל מה שהיא אומרת לי. אני אומר לנציגה שאני חושש להגיד "כן" על כל דבר כי אז זה כאילו אני מסכים לביטוח הזה שאני בכלל לא רוצה, נציגה משיבה לי בכעס שאם אני לא מאשר את כל הפרטים שלי, הם לא יכולים לבטל לי ביטוח על מוצרי חשמל.

להלן הפרטים שהם ציינו בטלפון לגבי אותה חברה

שם חברה: מאי סנטר בע"מ
בנק מזרחי סניף 419 (סניף אזור תעשיה חולון)
חשבון 190409
מספר חברה ברשם החברות 516250883
המלאכה 39 חולון (ליין פור יו) מיקוד: 5885507 (הם טענו שהם מאי סנטר בע"מ אך בבנין שלהם רשום "ליין פור יו" מכיוון שזאת החברה שהיתה שם לפני שהם נכנסו לבניין אך זה עדיין לא סודר עם הדואר)
מספרי הטלפון מהם הם התקשרו אליי: 073-3399822, 073-3399856, 073-3399860
ניסיתי לחזור למספרי הטלפון מהם התקשרו אליי, אך תמיד אני שומע צליל תפוס, כך שלא ברור לי איך בדיוק הם עושים ביטוח חשמל לאנשים אם אין מספר טלפון שאפשר להשיג אותם, כמו כן לא ראיתי שום אתר אינטרנט של אותה חברה.

הם טוענים שעשיתי אצלם ביטוח למוצרי חשמל, אבל מבדיקה שעשיתי ברשם החברות, חברת "מאי סנטר בע"מ" קיימת רק מחודש 7/9/2020. כך שלא ברור איך הנציגות אומרות שצירפו אותי לפני כמה שנים על ביטוח מוצרי חשמל, בעוד שהחברה בעצם נוסדה רק לפני כמה חודשים.

אודות יצחק שחר

יצחק שחר קבליסט, מחזיר אהבות, הוצאת כישופים ועין הרע ופוסק בענייני הלכה ומצוות אימייל: kabala@kabalail.com אתר: www.kabalail.com טלפון ו ווטסאפ: 0585703609 phone and whatsapp
הפוסט הזה פורסם בקטגוריה תחקירים.‏ קישור ישיר לפוסט.

כתיבת תגובה