תגובה לתכנית מבחן המציאות בערוץ 2



style="display:block"
data-ad-client="ca-pub-1847957975280123"
data-ad-slot="4902213491"
data-ad-format="auto">

ב 26/10/2015 בשעה 21:15 שודר בפרק בסדרה "מבחן המציאות" בערוץ 2 בו בחנו מיסטיקנים ובדקו אם כל המיסטיקה זאת אמת או שרלטנות ובחנו מיסטיקנים והביאו בפניהם מידע שקרי בכדי לבדוק אם המיסטיקנים יעלו על זה. לצפיה בפרק המלא למי שלא ראה במידה ותהיתם, אז לא הייתי מעורב בתכנית זאת.

בתחקיר עצמו נתנו לשחקן להתחזות למיסטיקן ונתנו לו טקסט זהה להקריא לכל לקוחותיו לראות אם הוא יקלע הליהם והוא אכן די קלע על כולם חוץ מאחד.
לקחו תחקירנית של התכנית לפנות למיסטיקנים ולשאול אותם על צוואה שסבתא המנוחה שלה השאירה כביכול אך הצוואה הלכה לאיבוד ולא יודעים מה לעשות עם הירושה (הסבתא של התחקירנית במציאות בחיים – נאחל לה עד 120) כל המיסטיקנים נפלו בבדיקה ולא ידעו שהסבתא כן בחיים ושאין בכלל צוואה. כמו כן, תחקירנית ביקרה מיסטיקנים עם מידע על רוצח פסיכופט שרצח ילדים שכבר מת בכלא אמריקאי בגלל בעיות בריאותיות. התחקירנית אמרה למיסטיקנים שמדובר על ארוס שלה והיא מתלבטת אם להתחתן איתו אך לא אמרה להם מי הוא באמת ולא סיפרה להם שהוא בכלל כבר מת. המיסטיקנים אמרו לה שהוא אדם טוב וכדאי לה להתחתן איתו.

בעניין תכנית זאת הייתי רוצה להגיב ואלו דבריי. אין לי כוונה להגן על מתחרים שלי אבל אני צריך להיות בכל זאת פייר ולומר את דעתי על התכנית ועל המיסטיקנים.

  1. מיסטיקה זה לא פוליגרף ועל כן אם באים עם מידע שקרי, אין המיסטיקן יכול לדעת אם משקרים עליו. מיסטיקן גם לא יכול לדעת בפתיחה אם בן\ת זוג ששואלים עליו לגבי זוגיות ו\או חתונה, אכן בן אדם אמין, נאמן וכו'.
  2. מיסטיקן לא יכול לדעת עובדות אלא רק רגשות, דהיינו אין המיסטיקן\ית יכול לדעת אם בן אדם מסויים חיי או מת, היכן בן\ת הזוג נמצא או אם יקבל העלאת משכורת במידה ויבקש. מיסטיקה בכלל זה עניין רוחני ולא עובדתי.
  3. אם הולכים למיסטיקן\ית כדי לבחון אותו, המיסטיקן ברוב המקרים יפול. זה כמו שאם תלכו לרופא ותגידו לו שאתם סובלים מכאבים מאד חזקים בחזה וכתף שמאל, הוא ישלח אתכם לבדיקות פולשניות ולא בהכרח יעלה על זה שאתם עובדים עליו. רצוי לתת למיסטיקן אפילו קצה חוט והוא כבר ידע להמשיך הלאה.
  4. בקשר לעניין בצוואה של הסבתא, אם התחקירנית היתה מגיאה אליי, אולי לא הייתי יודע שהסבתא בחיים אבל הייתי יודע להגיד לה שאין לה שום סיבה לחפש צוואה של סבתא ז"ל מכיוון שבלאו הכי היא לא תהיה קבילה בבית משפט. צוואה צריכה להיות חתומה בידי עורך\ת דין ולעיתים אף עם חותמת שופט\ת. זה רק בסרטים שרואים מישהו זקן רושם כמה שורות על חתיכת נייר ומיד נופח את נשמתו, ומשפחתו מחפשת את הצוואה שהוא התחיל לרשום כדי לדעת איך לחלק הרכוש, במציאות צוואה כזאת בכלל לא קבילה.
  5. בעניין בדיקה אם מישהו מתאים לחתונה, זה לא מדע מדוייק, אתם צריכים להתחתן עם מי שאתם מרגישים לנכון להתחתן, מיסטיקן לא יוכללהגיד לכם רק על סמך תאריך לידה, מי מתאים לכם לחתונה ומי לא, אתם לוקחים כאן הימור מאד גדול שאתם מתחתנים, ולכן אתם צריכים להתחתן מאהבה בלי לתת למיסטיקנים להרוס לכם את זה, אם אתם מרגישים נוח בזוגיות, פשוט תזרמו איתה בלי יותר מדי לערב מיסטיקנים.
  6. בעולם המיסטיקה יש הרבה מאד שרלטנים ולכן אתם צריכים להיזהר, אני ממלץ לכם לקרוא כתבה שכתבתי בנושא ב איך להיזכר ממיסטיקנים נוכלים

אודות יצחק שחר

יצחק שחר קבליסט, מחזיר אהבות, הוצאת כישופים ועין הרע ופוסק בענייני הלכה ומצוות אימייל: kabala@kabalail.com אתר: www.kabalail.com טלפון ו ווטסאפ: 0585703609 phone and whatsapp
הפוסט הזה פורסם בקטגוריה מיסטיקה, תחקירים.‏ קישור ישיר לפוסט.

כתיבת תגובה