מדוע סגירת מסעדות, חופים, ואוטובוסים בשעה מוקדמת בגלל קורונה, בעצם מגדילה הידבקות.

לארונה אנו שומעים על חוקים דבילים ביותר בו הממשלה מחליטה שאוטובוסים יגבילו כמות נוסעים בשעות מסויימות לאחר שעות העומס, חופים ומסעדות ועוד עסקים יסגרו מוקדם וכו'. חוקים אלו הם כל כך מטופשים בצורה בלתי תאמן בגלל שהקורונה לא מדבקת לפי שעות מסויימות אלא לפי צפיפות. ברגע שאומרים לעסקים לסגור מוקדם בגלל קורונה. כל הלקוחות לעסקים ו\או מקומות בילוי אלו, יגיעו בהמוניהם בשעות הפתיחה בכדי להספיק לפני הסגירה המוקדמת וכך יווצר מצב הפוך בו תהיה צפיפות נוראית כי אנשים ירצו להספיק לבלות לפני שיסגר העסק, וכך כמות ההידבקות רק תעלה.

אז מה הפיתרון בעצם? הפיתרון הוא פשוט, צריך לאפשר לכל העסקים כולל הקניונים לעשות את ההיפך המוחלט וזה לפתוח עוד יותר שעות, אפילו 24 שעות ביממה וכך כמות הלקוחות תתפרס לאורך כל היום וכך עסקים אלו לא יהיו צפויפ אף פעם וכמות ההדבקות בקורונה תרד. הרי באוטובוסים שמסיימים אותם יותר מוקדם, אנשים יעלו לאוטובוסים בהמוניהם בכדי להספיק את הנסיעה שלהם. רק אם תעשו ההיפך ויחליטו על אוטובוסים 24 שעות ביממה ויתגברו את הקווים במקום להפחית אותם. כמות האנשים באוטובוסים תצטמצם באופן טבעי מכיוון שאנשים ידעו שתמיד יש להם אוטובוס פנוי וכך לא יהיה עומס על האוטובוסים.

אודות יצחק שחר

יצחק שחר קבליסט, מחזיר אהבות, הוצאת כישופים ועין הרע ופוסק בענייני הלכה ומצוות אימייל: kabala@kabalail.com אתר: www.kabalail.com טלפון ו ווטסאפ: 0585703609 phone and whatsapp
הפוסט הזה פורסם בקטגוריה פוליטיקה וממשל.‏ קישור ישיר לפוסט.

כתיבת תגובה