היזהרו והימנעו מברית מילה



style="display:block"
data-ad-client="ca-pub-1847957975280123"
data-ad-slot="4902213491"
data-ad-format="auto">

קיימים בארץ כיום אתרים רבים המתנגדים לברית המילה ובקרב החילונים יש מגמת עליה גדולה באלו המתנגדים לברית המילה. האינטרנט חשף בפנינו את כל ההיבטים, הסכנות והחסרונות בברית  המילה למרות השמועה כאילו ברית המילה זה אקט בריא.

מהי ברית מילה? באיבר המין יש את העטרה (גלנד) שזה מקור ההנאה בראש האיבר, הגלנד מצופה בעורלה שהיא פיסת עור שמגינה על הגלנד וכך שומרת על רגישותו הגבוה בזמן קיום יחסים. כאשר מסירים את העורלה בברית, הגלנד חשוף לשפשופים מבגדי האדם ולכן נוצר עליו עור מת שגורם להורדת התחושה במגע מיני. ניתן לדמיין את זה שהברית גורמת להרגשה כאילו יש קונדום קבוע על איבר הגבר, מה שגורם לחוסר תחושה בזמן שימוש בקונדום וכך יותר אנשים נוהגים לעשות מין לא בטוח בגלל ברית המילה. כאן אביא בפניכם את כל הסיבות מדוע יש להפריח את כל השמועות כאילו כן כדאי לעשות ברית מילה.

טענה: אם לא תעשו ברית מילה יצחקו על ילדיכם בבית הספר ובצבא ויהיו לו בעיות חברתיות
תשובה: תשאלו אותם אם הם חושבים שיהודים שגרים בגולה לא אמורים לעשות ברית מילה מכיוון שילדיהם יהיו שונים מבני כיתתם הגויים שיצחקו על ילדיהם שכן עשו ברית? הרי אם תחשבו בהגיון, לאותם אלו בעד ברית מילה בארץ בגלל בעיות חברתיות, מה פתאום הם לא מתנגדים לברית מילה אצל יהודים בגולה? וחוץ מזה, מה קורה בבית ספר, כל היום ילדים מראים לחבריהם את איבר מינם ומי שנימול מקובל בחברה ולא נימול מנודה מהחברה?, איפה שמעתם על כיתה בבית ספר כלשהו בעולם שכל מה שמעסיק את הילדים זה איך נראה איבר המין של חבריהם לספסל, כלומר לא מזיז לתלמידים בבית ספר אם מישהו גבוה מדי, נמוך מדי, חלש או חזק בלימודים, מגמגם, ג'ינג'י, בית עני, לבוש או כל דבר אחר שונה, אלא כל התלמידים חיים בשלווה מוחלטת אבל רק איבר מין חתוך זה מה שגורם להם לקבל מישהו בחברה. זה בסך הכל גורם לסקרנות לראות  איך זה נראה שונה, לא צחוק, לא נידוי בחברה ולא כלום, בדיוק כפי שיהודים נימולים בחו"ל מסתדרים יפה בגולה בקרב לא נימולים.

טענה: ברית המילה מפחית את  הסיכונים לחלות  באיידס ומחלות מין מדבקות?
תשובה: אורך החיים בישראל ובמדינות בהן לא נהוג לעשות ברית מילה כמעט זהה, כך שברית המילה לא מאריכה את אורך החיים בנימולים. מה עוד שגם כריתת שדיים מוקדמת למי שאין סרטן השד, יכולה למנוע ממנה בעתיד סרטן השד, האם זה אומר שכל ילדה בישראל בגיל 8 ימים צריכה  לעבור כריתת שדיים כדי למנוע ממנה חלילה סרטן השד בעתיד? ואולי גם בגיל 8 ימים לכרות את האפנדיציט, הוא עלול להתפוצץ ולגרום לבעיות. אי אפשר סתם ככה לכרות כל איבר שאולי יכול לגרום לבעיות בעתיד, צריכים לשמור על איברי הגוף.
איידס ומחלות מין: במדינות העולם השלישי בהן אין שימוש בקונדומים וכל המין שם אינו בטוח, יתכן שברית המילה מפחית ב 60 אחוז הסיכוי להדביק ולהידבק באיידס. אך בעולם המערבי בו כן משתמשים בקונדומים, דווקא אלו שכן נימולים, מתקשים להשתמש בקונדום מכיוון שבלאו הכי הרגישות שלהם באיבר נמוכה וכך נוצר מצב בו הברית מילה גורמת למין לא בטוח, עובדה שיש הרבה חולי איידס נימולים. וגם אם הברית כן מפחיתה את הסיכוי לחלות באיידס, מה ההגיון של הציבור החרדי והדתי לעשות ברית מילה שבלאו הכי הם מקיימים יחסים בתור מסגרת הנישואים ולא מחליפים פרטנרים מיניים.

טענה: הגוים כגון היוונים אסרו עלינו ברית מילה, כיצד אנו יהודים עושים את עבודת הגויים בלהימנע מברית מילה?
תשובה: בארצות הברית היתה עבדות במשך שנים רבות עד 1865 (סוף מלחמת האזרחים) העבדים שנלקחו מאפריקה לארצות הברית בוודאי שהנשים שם עברו ברית מילה באפריקה אך כשנשלחו לארצות הברית לעבדות, כבר לא עברו את ברית המילה. אז מה תגידו עכשיו, שאישה אפרו אמריקנית שלא עוברת ברית מילה היא בעד עבדות?

טענה: התינוק בקושי מרגיש משהו כיוון שהוא מקבל יין והוא די שיכור בברית.
תשובה: בואו נניח שאדם בוגר שמשקלו 70 קילוגרם צריך ליטר יין להשתכר וזה לוקח לו אולי שעה ולא מיידית. עכשיו ניקח תינוק ששוקל 3.5 קילו שזה 1/20 ממה ששוקל מבוגר, כלומר התינוק צריך 50 סמ"ק כדי להשתכר שזה חצי כוס יין. בואו נגיד גם שהתינוק לא רגיל לאלכוהול וזה לא תמיד הולך באופן יחסי, אוקיי אז נניח שתינוק צריך פחות מחצי מזה להשתכר כלומר 20 סמ"ק של יין. המוהל שם לתינוק טיפה יין באצבע לתוך הפה שזה בקושי סמ"ק אחד של יין ותוך כמה שניות חותך לו עוד לפני שהיין הגיע למערכת עיקול של התינוק. כך שיש כאבים נוראיים לתינוק והוא מאד מרגיש בהם, הרבה מהכאב גם בא לפני הברית מתי שמפרידים את העורלה מהעטרה שזאת פעולה כואבת בפני עצמה ובשני המקרים אין שום הרדמה. וחוץ מזה, ממתי אלכוהול זה חומר אנסטטי (הרדמה) אם תדקרו שיכור, יכאב לו, שיכור גם מרגיש כאבים.

טענה: ברית מילה מסמלת את היהדות שלנו
תשובה: הבל והבלים, מעשים טובים, עזרה לזולת ושמירה על המדינה שלנו מסמלים יהדות שלנו ולא שפיכת דמים והתעללות בילדים. היום לא ניתן לקיים כל מה שכתוב בתורה ולכן ביטלו הרבה דברים לא הגיוניים. למשל ידעתם שמי שעושה מלאכה בשבת דינו הוצאה להורג? ספר שמות ל"א . כפי שביטלו דין זה כך ניתן לבטל ברית מילה והשמדת חמץ בפסח ועוד מלא מצוות שאלוהים אמר לנו אך חכמים חלקו על דעתו של אלוהים וביטלו מצוות אלו, אז שיעשו מכירת עורלה לגוי בלי לחתוך אותה, מה הבעיה. הדת היום לא ניתן לנהל כפי שכתובה בתורה ולכן חכמים כל הזמן משנים את הדת וכיום הדת היהודית לא דומה בכלל לדת הכתובה בתורה. חכמים עשו קומבינות כגון מכירת חמץ, גוי של שבת, יצוא ויבוא יבול בשנת שמיטה או מכירת הקרקע לגוי. יש לנו הרבה סמנים יהודים כגון בר מצוה וכו' שלא כוללים עשיית מום לילד, מדוע אנו רוצים דווקא את ברית המילה שגורמת בילד מום באיבר המין. דבר נוסף, בכל זמני רדיפות נגד היהודים כולל השואה, דווקא אלו שקיימו את מצוות הברית מילה, היה יותר קל לתפוס אותם מאשר אלו שלא עשו ברית מילה, ברית המילה הסגירה אותם.

טענה: ברית מילה חוסכת כספים רבים למערכת הבריאות ובגלל זה בארצות הברית ילדים רבים גויים עוברים ברית מילה
תשובה: נכון שברית המילה חוסכת כסף למערכת הבריאות וזאת מכיוון שהרבה יותר קל וזול לחתוך מאשר לרפא. בארצות הברית פחות ופחות תינוקות עוברים ברית מילה כיוון שגילו את הנזק שעושה הברית מילה. זה כמו שיותר קל וזול לעקור שן מאשר לעשות טיפול שורש, יותר קל וזול לקטוע רגליים לחולי סוכרת מאשר לטפל בהן באופן יקר וממושך ויותר זול לכרות שדיים לחולת סרטן מאשר לטפל במחלה. ברית המילה היא תרופה שמחפשת מחלה.

טענה: זה בסך הכל חתיכות עור קטנה, זה שום דבר וזה בקושי כואב.
תשובה: כל האיברים המאד חיוניים בגוף שלנו הנם חתיכות בשר קטנות, הדגדגן אצל האישה זה גם מאד קטן ומשפיע על ההנאה המינית, המצודדים במילת נשים גם אומרים בדיוק את אותו התירוץ שזאת חתיכת בשר קטנה. עור התוף, אישון העין שסתומי הלב וכו' אלו חתיכות בשר קטנות עם הרבה תפקוד שבעיה קטנה תגרום, עיוורון, דום לב, חרשות וכו'. ובקשר לכאב, אם פעם קצצתם ציפורניים ובטעות נגסתם בבשר האצבע עם קוצץ הציפורנים, כואב מאד נכון? וזאת  חתיכת עור הרבה יותר קטנה מהעורלה ואילו כאבים קיבלתם, עכשיו דמיינו מה מרגיש התינוק המסכן.

טענה: התינוק תוך זמן קצר מפסיק לבכות ולכן הכאב הוא זמני בלבד
גם מי שמאבד ציפורן או שובר עצם באותו רגע יצרח לכמה שניות ואז יפסיק אבל עדיין ירגיש כאבים מדי פעם. כך גם אצל תינוק, הוא צורח מכאבים בכל הכוח לכמה שניות עד שנגמר לו הכוח כשהאנדרנלין כבר יורד לו ולפעמים אף נרדם לזמן מה, אך כאשר מתעורר שוב מרגיש כאבים ובוכה, כמובן חושבים שהוא בוכה סתם ככה כי אולי רעב למרות שכבר אכל ולא מבינים שזה כאבים חזקים של אחר כך.

טענה: אלו שעברו ברית מילה טוענים כי הנאתם המינית לא נפגעה.
העורלה בשונה מדגדגן האישה אינה קולטת הנאה מקסימלית אלא ההנאה העיקרית נמצאת בגלנד (עטרה) מכיוון שברית מילה טריה עדיין הגלנד חלק וללא צלקות, קיימת ההנאה המקסימלית אך יורדת בהדרגה משך החודשים, שנים. מי שעשה ברית מילה, ההנאה פוחתת בהדרגה בחושבו שזה בגלל הגיל אך לא מבין שזה בגלל שהגלנד שלו כבר מקבל צלקות (ראות תמונות למטה) והרגישות יורדת. מי שמאונן לא כל כך מרגיש בהבדל כיוון שרק לוחץ עם ידו יותר חזק בגלנד ומרגיש את ההנאה, אך בזמן קיום יחסי מין שם אין חיכוך רב, מרגיש שאין מספיק תחושה ולכן מבצע פעולה יותר מהיר ואגרסיבית כדי להרגיש משהו מיני וכך גם גומר יותר מהר ולא מבצע אקט איטי אירוטי אלא מכני מהיר כדי להגיע לאורגזמה, מי שעבר ברית מרגיש חוסר חיכוך וכך גם מתקשה להשתמש בקונדום ומגדיל הסיכון למחלות מין.

פגיעה בתפקוד המיני של הגבר הנימול -
העורלה כאשר מושכים אותה כלפי מעלה, גורמת לחיכוך עדין עם הגלנד וכך לעונג מיני המקל על הזיקפה ומסייע באוננות כיוון שמי שלא נימול יכול לאונן באמצעות העורלה בלי חומרי סיכה וידיים מלוכלכות שיכולות לגרום לזיהום באיבר המין.  כמו כן הגבר הנימול צורך יותר ויאגרה, כתבה באנגלית בה מחקר מדעי מוכיח שגברים נימולים סובלים פי 4.5 מבעיות זיקפה מאשר גברים לא נימולים ומדינות בהם נפוץ יותר ברית המילה, צורכות  יותר ויאגרה.

לנשים קל יותר להגיע לאורגזמה עם גבר ערל (ללא ברית) – העורלה היא לא סתם חתיכת עור אלא איבר בפני עצמו עם הרבה תאי עצב, העורלה מפרישה חומר סיכה לגלנד שעושה את החדירה יותר  קלה. אתם בוודאי כל הזמן שומעים על נשים שמתלוננות  שיבש להם למטה והחדירה כואבת, כל זה בגלל הברית, אלו בעיות מאד נפוצות במקומות בהם ברית  המילה נפוץ. עוד מחקר מדעי באנגלית מראה כי נשים שמקיימות  יחסים עם גברים ערלים (ללא ברית) קל להם יותר  להגיע לאורגזמה ויש להן הרבה פחות כאבים בזמן קיום היחסים מאשר קיום עם גברים נימולים. העורלה עצמה גורמת לחיכוך  עדין עם הדגדגן אצל האישה וכך זה מקל עליה להגיע לסיפוק מיני מושלם.

לדתיים בניכם שחושבים שאין שחר לדברי, קראו באתר גונן על הילד בו ציטוטים מהרב"ם על כך שברית המילה נועדה רק להזיק ולפגוע במיניות  הגבר, כמו כן מתואר שאישה שהתרגלה לקיים יחסי מין עם גבר ערל (ללא ברית מילה) קשה לה להתרגל לגבר עם ברית מילה.

בתמונות למטה, בתמונה העליונה איברי מין נימולים, שימו לב לצלקות שיש על הגלנד כיוון שאין הגנה מהעורלה. לעומת התמונה למטה בה אנו רואים איברי מין ללא ברית מילה בהן הגלנד חלק ולח, מה שמגדיל ההנאה המינית אצל שני הצדדים וגורם לחדירה קלה ולא כואבת. כמו כן מקל על פעולת אוננות אצל גברים כיוון שלא צריכים חומרי סיכה ותנועות כואבות על האיבר מין.

 

איברי מין עם צלקות לאחר שנוצרות משך השנים על הגלנד כיוון שאין את העורלה שמגנה.

איברי מין ללא ברית מילה, הנם חלקים ולחים כיוון שהעורלה מגינה עליהם ומספקת לחות קבועה. דבר המגדיל את ההנאה המינית הן לגבר והן לאישה ומאפשר חדירה קלה יותר ופחות כואבת.

קריקטורה נורווגית נגד ברית מילה.

קריקטורה נורווגית נגד ברית מילה אותה תרגמתי מאנגלית לעברית (המקור נכתב בנורווגית) - בקריקטורה מוצג תינוק שעובר קריטת אצבעות רגליו וצורח מכאבים, השוטרים שמגיעים לבית לפשר ההתעללות מקבלים תשובה מאם התינוק שזאת בכלל לא התעללות אלא מסורת וחלק מאד חשוב באמונה שלנו, השוטרים משיבים שאם זאת אמונה אז זה בסדר, מתנצלים על ההפרעה, עוזבים את הבית וממשיכים בדרכם. אמנם הגזימו בקריקטורה עם קריטת אצבעות הרגליים, אך תאמינו לי שאם משוגע בזמן התנך היה אומר שזה מה שצריך לעשות, עד היום היו עושים את המסורת הזאת גם כן. והפרצופים שלהם בדיוק כמו במציאות. בברית מילה של הבן שלי שנולד ב 2012. כולם חייכו והתלהבו וצחקו, והוא מסכן צורח מכאבים עד התקרה, וכולם שם עוד יותר מבסוטים וצמאי דם מסתכלים על ההתעללות והדם כדי לזכות במצוות עלק אבל קיבלו טיפשות על אמת והקורבן זה התינוק המסכן שרבע שעה רק מתעללים בו ומענים אותו. אני הסכמתי לברית לצערי בגלל שכולם במשפחה רצו חוץ ממני והיה לי ברור שאם אסרב, הוא ילקח למוהל מאחורי הגב שלי. לא ניתן לדבר הגיון עם אנשים שהיו בעד ברית המילה, אם זה היה קורה היום הייתי נלחם יותר נגד זה כיוון שלאחר הברית התחלתי יותר להתעניין בנושא

לינקים חשובים

גונן על הילד – אתר נגד ברית מילה בו מתוארים כל הסיכונים והסיבוכים הרפואיים וציטטוים מהרמב"ם וחכמים שמוכיחים כי ברית מילה עושה רק נזק
בן שלם – פועלים נגד ברית  מילה
דעת אמת – כל המקורות מהיהדות בה מתואר נזק ברית המילה וחוסר תועלת מוחלט
נגד ברית מילה – קבוצת פייסבוק נגד ברית המילה, אתם לא לבד
דר בנימין ספוק, רופא מומחה בינלאומי בילדים ותינוקות מדבר נגד ברית מילה סרטון וידאו ביוטוב באנגלית
דר ג'ון טראוויס (רופא) מדבר נגד ברית מילה וכמה שאין בזה הגיון רפואי ולא מפחית את סכנת ההידבקות באיידס ומדבר שסטטיסטית רמת האיידס בארצות הברית גבוה מאירופה למרות שבאירפה אין ברית ובארצות הברית הרבה עושים ברית (סרטון באנגלית ללא תרגום)
הרב מוהל אבי זרקי מתבטא נגד ברית מילה

אודות יצחק שחר

יצחק שחר קבליסט, מחזיר אהבות, הוצאת כישופים ועין הרע ופוסק בענייני הלכה ומצוות אימייל: kabala@kabalail.com אתר: www.kabalail.com טלפון ו ווטסאפ: 0585703609 phone and whatsapp
הפוסט הזה פורסם בקטגוריה תורה ויהדות, תחקירים.‏ קישור ישיר לפוסט.

13 תגובות על היזהרו והימנעו מברית מילה

  1. מאת איריס מירב‏:

    מאמר מעולה . אני מפיצה אותו רבות, למשל בפייסבוק בקבוצה- "נגד ברית מילה against circumcision

  2. מאת יצחק שחר‏:

    תודה על התגובה שלך איריס, הוספתי לינק בכתבה שלי לקבוצת הפייסבוק שלכם.

  3. מאת איריס מירב‏:

    יש מספר קבוצות של "נגד ברית מילה"…. כמו כן מומלץ להצטרף לקיר שלי בפייסבוק – "איריס ניצה מירב". יש שם פרסומים רבים בנושא. כמו כן מומלץ להתחבר לחברים שלי מכל העולם, בעיקר בארה"ב, שם נלחמים חזק נגד משחטת פין הגבר. הם יתרגמו את המאמר הנפלא שלך ויפיצו אותו.

  4. מאת נופר תירוש‏:

    כל הכבוד מי ייתן והמנהג המטורף יעבור מן העולם

    • מאת יצחק שחר‏:

      נכון, אבל אם היית קורא את הפוסט שלי, רשמתי שם שהתורה אמרה לעשות מלא דברים שאנו לא מסוגלים לעשות ולכן "חכמים" המציאו קומבינות איך לעבוד על אלוהים כדי שיחשוב שאנחנו כן עושים מצוות אלו על ידי מכירה לגוי (קרקעות בזמן שמיטה, חמץ בפסח, גוי של שבת וכו')

  5. מאת רועי רחימי‏:

    מגעיל ביותר לחשוב שיהודים מוותרים על ברית מילה . אם כך אז למה להישאר יהודים ?

    • מאת יצחק שחר‏:

      אתה באמת מאמין שאלוהים ברא את כל העולם, בני האדם, תיקונות עם עורלה וכל זה רק כי הוא נהנה לשמוע תינוק צורח שמתעללים בו וחותכים לו את העורלה, רק בשביל זה אלוהים נתן לנו את התורה כדי שסמלה וגאוותה של היהדות בעולם תהיה להתעלל ולענות תינוקות. תקרא את הכתבה שלי ותראה שיש הרבה מצוות שויתרנו עליהם ונשארנו יהודים כגון לסקול באבנים רווקה שמתחתנת לא בתולה או בוגדת. כלומר אתה אומר שאם אין לנו אפשרות להתעלל בתינוק בלחתוך לו את העורלה ואחר כך לבצע בו מעשה פאדופילי של למצוץ לו את איבר המין אז אין שום טעם בלהיות יהודי, כל החיים לא שווים כלום.
      היום זוג שנולד להם תינוק ומאמינים בברית מילה, לא חושבים איזו שפות לדבר איתו כדי שיתקדם בחיים, איך לחנך אותו וכו' אלא קודם כל הכי חשוב, מי יתעלל לנו בילד. המטפלת נתנה סטירה לילד, אוי ווי, תמונות בכל התקשורת והמטפלת בכלא, אבל המוהל חתך לתינוק שליש מהעור באיבר המין שלו וגם ביצע בו מין אוראלי, תנו למוהל כסף ותגידו לו תודה.

  6. מאת דוד‏:

    יצחק האם למדת הלכות,גמרא,משניות,? משהו???
    איך אתה מעיז להגיד כזה דבר (עלק קבליסט ) אין חיה כזאת קבלה שמבטלת ברית אברהם .
    כל המגיבים פה כמו עדר אומרים "אמן" לשטויות האלה .
    אני מבין שדת,מסורת והיסטוריה לא מעניינת כאן (אולי אירופה ואמריקה יותר …)
    להלן דוגמאות שהד"ר החליט שהוא מבין ..
    http://healthy.walla.co.il/item/2736407

    http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%91%D7%A8%D7%99%D7%AA_%D7%9E%D7%99%D7%9C%D7%94

    http://hy.health.gov.il/?CategoryID=220&ArticleID=417

    הזויי..

    • מאת יצחק שחר‏:

      לדוד,
      קודם כל, למה אתה כלכך חושש לפרסם בבלוג שלי אימייל אמיתי שלך?
      הלינקים ששלחת, אלו כל מני טענות שכבר ציינתי בבלוג שלי וכבר עניתי עליהן.
      ואם כבר אתה מדבר על תורה ומצוות, אם אשת כהן נאנסה, הוא חייב לגרש אותה. ואם אשת איש (אישה נשואה) נאנסת בשטח העיר, יש לסקול אותה באבנים. נו, נראה לך שמישהו עושה זאת היום? אז כתוב בתורה, אז מה. לא ניתן לקיים התורה כפי שהיא כתובה.
      לכן אני פוסק הלכה ואני פוסק שלא צריך לעשות ברית מילה ואין ממה לחשוש מעונש מבורא עולם אלא להיפך.

  7. מאת ז‏:

    עלק קבליסט…
    אין לי כח להפריך את כל מה שכתבת אבל רואים שאינך מבין ענין בתורת ישראל…
    אם אתה חושב שאין עונש מוות בגלל שאין איך לאכוף אותו, זה לא אומר שהדין התבטל,
    גם לגבי כל שאר הסעיפים אתה לוקה בחסר,
    בקצרה:
    יסוד ביהדות: התורה לא תשתנה בשום זמן.
    הפירוש לתורה גם לא ישתנה, ועיין הקדמת הרמב"ם למשנה על ה"קומבינות" שהזכרת ומקורם.
    כמו שאדם המציג עצמו רופא/פסיכולוג ואפילו נגר בשעה שאינו כזה, מהווה הונאה ציבורית.
    הדבר אינו שונה כאשר אדם מציג עצמו כמבין בתורה ובהלכה המסורה מדור לדור.
    אם אינך רוצה למול את בניך….בבקשה. אבל למה לך לשכנע אחרים בדעותיך המסולפות?

    • מאת יצחק שחר‏:

      תשובות לכל השאלות שלך ולכל תענותיך כבר מוסבלות בבלוג שלי, כדאי שתקרא אותו עד הסוף. ולמה אין לך כוח להפריך כל מה שכתבתי, הרי יש לך כוח לבלות 5 שעות בבית כנסת בשבת ולחזור על אותה תפילה שוב ושוב, אז תשקיע שעה בלימודי חוכמה ובה תפריח מה שכתבתי ותזכה את הרבים. או שאתה לא משקיע זמן בלימוד חוכמה ורק מתפלל וקורא תהילים כל היום?
      להתעלל בתינוק ולחתוך אותו זה לא הפוך אותו לצדיק, צדיק זה עניין של בחירה.
      אני כן קבליסט ואין כאן שום הונאה, ההונאה זה מה שאנשים עושים כלפי אלוהים עם קומבינות עם גויים של חמץ ושל שבת בגלל שאלו הרבנים לא הבינו נכון את התורה והחליטו להחמיר איתה וכך הגיעו למצב של מצוות שלא ניתן לעמוד בהן ולבסוף החליטו לעבוד על אלוהים חושבים שאלוהים מטומטם ומאמין לחוזים המפוברקים עם גויים, הבנת? שם נמצאת ההונאה.

  8. מאת שי‏:

    ברית מילה חובה אין כמו התורה הקדושה
    הנכתב כאן משולל כל יסוד

כתיבת תגובה