כישופים ועין הרע – כל המידע



style="display:block"
data-ad-client="ca-pub-1847957975280123"
data-ad-slot="4902213491"
data-ad-format="auto">

מה הם הכישופים ועין הרע – כאן אני לא בא ללמד את כל ההיסטוריה של הכישופים ומה שמסתתדר מאחורי השם, בשביל זה אני ממליץ לגלוש לאתר בלתי תלוי כמו ויקיפדיה (האינציקלופדיה החופשית) ושם לקרוא על כישוף. אך כן אתן תיאור כל מה שמאפיין את הכישופים היום, כיצד נמנעים ממנו ומסירים אותו.

ההבדל בין כישוף לעין הרע: כישוף מהווה פעולה שעושים למישהו בזדון לעומת עין הרע שנגרמת מקנאה. הסימפטומים של כישוף ועין הרע הם זהים. בעין הרע מספיק שמישהו מקנא בכם על משהו וכבר יש לכם עין הרע.

כישופים – מצב בו גורם מסויים רוצה להזיק לכם ולכן שולח לכם אנרגיות שליליות, בכדי לכשף, אותו גורם לוקח כמה דברים אישיים שלכם כגון תמונה, בגד ושעיר שלכם או ציפורניים (DNA) ועם אלו מבצע פעולה מיסטית בכדי לגרום לכם לנזק, כאן לא מדובר בנזק פיסי אלא משהו כללי שסוגר לכם המזל בזוגיות ופרנסה. זה יכול לגרום לריבים בעבודה ובזוגיות וקשיים במציאות עבודה וזוגיותבמידה ויש עבודה ו\או זוגיות. מבחינת נזק פיסי שהכישוף גורם, מדובר לרוב בנזקים קטנים לרכוש ונפש ולא בסכנה ממשית לחיים או "טוטאל לוס" לרכוש. ולהלן הסימפטומים שיש (לפחות 3 מהם) למי שיש להם כישוף ו\או עין הרע:

  1. התעוררויות באמצע הלילה ללא סיבה למעט שירותים (למי שלא הבין – הליכה לשירותים לא נחשבת להתעוררות באמצע הלילה ללא סיבה)
  2. תאונות וחבלות קלות – יכול להיות עם אוטו, סריטות, חתכים ו\או כביות קלות שקוראות לכם במטבח, התנגשויות ברהיטים בבית במיוחד דלתות שגורמים לסימנים כחולים בגוף וכו'.
  3. דברים נופלים מהידים בממוצע כל יום פעם אחת למרות שבריאותכם תקינה
  4. דברים נשברים ומתקלקלים לכם לעיתים קרובות למרות שהם במצב תקין
  5. הרבה ריבים בבית, עבודה, שכנים יותר ממה שיש לכם בדרך כלל

כיצד מסירים כישוף או עין הרע? בדרך כלל הכישוף עובר לבד תוך בין כמה חודשים לכמה שנים נניח בין חצי שנה ל 5 שנים תלוי בחוזק הכישוף, ניתן גם ללכת למיסטיקנים על מנת שיבצעו טקס להסרת הכישוף אך צריך לשים לב כיוון שרבים מהם רק רוצים כסף ולכן אומרים שיש לכם כישוף למרות שאין כלום. לכן אתם צריכים לוודא שהמיסטיקנ\ית מתחיל לעשות עבורכם פעולות טיהור שעוזרות לכם ואז לשלם לו בשביל המשך הפעולה. מעשים טובים גם מנקים את הטומאה שיש בגוף ולכן קיום מצוות במיוחד עזרה לזולת מסייעים בהסרת כישוף ומונעים כישופים חדשים. להלן כמה דוגמאות של טיהור שעושים להסרת כישופים

  1. טיהור באמצעות עופרת – המיסטיקנ\ית ממיס עופרת על הגז בדרך כלל שם אותם בכף, כאשר העופרת נהיית נוזלית, לוקח המיסטיקן את העופרת, שם גיגית עם מים (טמפרטורת החדר) מעל ראשכם שאתם בישיבה ושופך את העופרת לתוך גיגית המים, נשמע רעש כמו פיצוץ קטן והעופרת בתוך המים נהיית שוב מוצקה כיוון שהתקררה. לאחר הפעולה יכול המיסטיקן להשתמש בעופרת שוב ושוב גם ללקוחות אחרים, אין צורך בעופרת חדשה בכל פעם. פעולה זאת קצת מסוכנת בשביל המיסטיקן כיוון שבזמן חימום העופרת הוא עלול לנשום אדים של המתכת, דבר שיכול לגרום נזק רפואי לטווח הארוך.
  2. טיהור בים או מקווה – מבצעים טבילה מלאה (כולל ראש) לכמה שניות במים בליווי ברכה, ניתן לראות דוגמאות באתר מקווה נט. המקוה במקור כלל מי נחל זורם נקיים שמוחלפים באופן טבעי, אך כיום המקואות מלכותיים ולכן אין להם את האפקט כמו הטבעיים למרות שהמלכותיים מותרים לפי ההלכה.
  3. טיהור באמצעות חפצים כגון בגד ים – למין שאין ידו\ה משגת להגיע למקוה או ים, יכול להשתמש בבגד שהיה איתו בעבר בים. שמים בערימה תמונה שלכם, בגד ים (גם אם עבר כביסה זה אפקטיבי) ושערות שלכם או ציפורניים (אין צורך לגזור, אפשר לקחת שיער שכבר נשר). מדליקים נר ליד הערימה ואומרים "לטיהור" לא משנה הניסוח המדויק של המשפט אלא הכוונה. לאחר שהנר נכבה, ניתן להחזיר הדברים למקום ולהשתמש בהם כרגיל, הנר יכול להיות גם נר שבת.

אודות יצחק שחר

יצחק שחר קבליסט, מחזיר אהבות, הוצאת כישופים ועין הרע ופוסק בענייני הלכה ומצוות אימייל: kabala@kabalail.com אתר: www.kabalail.com טלפון ו ווטסאפ: 0585703609 phone and whatsapp
הפוסט הזה פורסם בקטגוריה מיסטיקה.‏ קישור ישיר לפוסט.

כתיבת תגובה